درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
جمعه، 7 اردیبهشت 1403 - 08:16   

درگیری در سازمان رادیو ملی آمریکا پس از متهم شدن به جانب‌داری لیبرالی

  درگیری در سازمان رادیو ملی آمریکا پس از متهم شدن به جانب‌داری لیبرالی


ادامه ادامه مطلب یک

مکث بومر: نشانه‌ای که نشان می‌دهد باید واقعاً رسانه‌های اجتماعی را کنار بگذارید

  مکث بومر: نشانه‌ای که نشان می‌دهد باید واقعاً رسانه‌های اجتماعی را کنار بگذارید


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  نسل چهارم روابط‌عمومی‌
  چه اتفاقی برای لوگوی کوکاکولا افتاد؟
  گوگل با رشد 15 درصدی درآمد، آن را "عصر جمینی" اعلام کرد
  روزنامه‌نگاری مستقل و مبتنی بر واقعیت: تحت فشار
  تسلا کل تیم بازاریابی خود را اخراج کرد
  مکث بومر: نشانه‌ای که نشان می‌دهد باید واقعاً رسانه‌های اجتماعی را کنار بگذارید
  سمینار تخصصی «هوش مصنوعی مولد در روابط عمومی» برگزار شد
  درگیری در سازمان رادیو ملی آمریکا پس از متهم شدن به جانب‌داری لیبرالی
  گوگل متوجه می‌شود که عوامل هوش مصنوعی چالش‌های اخلاقی جدیدی ایجاد می‌کنند
  مزایای استفاده از ابزارهای یکپارچه در روابط‌عمومی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 25550صفحه نخست » آموزش روابط عمومیشنبه، 6 شهریور 1395 - 09:36
 چگونه غرفه کم هزینه برپا کنیم؟
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- همیشه نگاه کردن به وضعیت اقتصادی یکی از اصول شرکت‌های تجاری بوده است. هیچ شرکتی را نمی‌توانید پیدا کنید که بدون توجه به وضعیت دخل و خرج بتواند به موفقیت برسد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- همیشه نگاه کردن به وضعیت اقتصادی یکی از اصول شرکت‌های تجاری بوده است. هیچ شرکتی را نمی‌توانید پیدا کنید که بدون توجه به وضعیت دخل و خرج بتواند به موفقیت برسد.

از آنجایی که وضعیت اقتصادی بسیار مهم است و در کنار آن هم باید در نمایشگاه و همایش‌های مختلف شرکت کرد به این نتیجه می‌رسیم که شرکت‌ها تنها از راه صرفه‌جویی می‌توانند یک حضور موفق در نمایشگاه‌ها داشته باشند.


«آقای رویداد»، امروز راهکارهای تخصصی و حرفه‌ای را برای کاهش هزینه‌های حضور در یک نمایشگاه در اختیار شما قرار می‌دهد. در ابتدا پیش از پرداخت هر هزینه‌ای، یک فهرست از تمامی کارها، تجهیزات و نیروی انسانی مورد نیاز برای شرکت در نمایشگاه تهیه کنید. به خوبی هزینه‌ها را برآورد کنید و ببینید که کدام یک از این هزینه‌ها کمتر حیاتی است و می‌توانید آنها را حذف یا جایگزین‌های مناسب برای وسایل پرهزینه پیدا کنید. به هزینه‌های حمل‌ونقل توجه کنید، اگر افراد زیادی را در تیم نمایشگاهی خود دارید و هزینه رفت‌وآمد آنها برعهده شما قرار گرفته، به راحتی می‌توانید یک مینی‌بوس یا یک ون را برای رفت‌وآمد آنها در اختیار بگیرید.

 

علاوه‌بر این اگر تهیه وعده غذایی و نوشیدنی افراد تیم نمایشگاهی‌تان در زمان برگزاری نمایشگاه برعهده شما است می‌توانید از قبل با یک شرکت و پخش‌کننده عمده مواد غذایی قرارداد ببندید یا یک تهیه غذای مناسب محلی در آن محدوده پیدا کنید و با یک قیمت منطقی با آنها به توافق برسید. رزرو کردن غرفه‌های نمایشگاهی می‌تواند کمک خوبی برای کاهش هزینه‌ها باشد. در مواردی دیده شده که اجاره کردن غرفه‌های آنلاین همراه با تخفیف است.


دقت داشته باشید برای در اختیار داشتن تجهیزات نمایشگاهی نیاز به خرید آنها ندارید و به راحتی می‌توانید با اجاره کردن آنها هزینه‌های خود را بیش از ۵۰درصد کاهش دهید.


بخشی از هزینه‌های اضافی نمایشگاهی برای چاپ بروشور و کاغذبازی‌های بیهوده‌ای است که بسیاری از مخاطبان به آن توجهی نخواهند داشت. پس به جای چاپ و پخش بروشور بهتر است مشخصات و توضیحات را روی ال‌سی‌دی نمایشگاهی خود پخش کنید تا هزینه‌های چاپ خود را کاهش دهید.


با این‌کار چشم مخاطبان را به خود جلب خواهید کرد چرا که در این روزها همه به دنبال خواندن اطلاعات به‌صورت نکته‌ای و به‌طور ترجیحی دیجیتال هستند.

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  10 عبارت برای ابراز قدردانی بدون گفتن "متشکرم"


  نسل چهارم روابط‌عمومی‌


  هرگز کسی را آزار نده


  گیمیفیکیشن در روابط‌عمومی


  شش مرحله کلیدی در توسعه سفر ای‌اس‌جی


  راهنمای کوتاه بحران


  دیپلماسی روابط‌عمومی


  ارتباطات ترکیبی


  کسی غلطی می‌کند و کسی به غلط جواب می‌دهد


  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد